Menü
Okulumuz
Müdür
Kadromuz
Tarihçe
Okulumuz Hakkında
Duyurular
Birimlerimiz
Rehberlik
ÖZ BAKIŞ DERGİSİ
https://izmir.meb.gov.tr/www/oz-bakis-ozel-egitim-ve-rehberlik-e-dergisi-1sayi/icerik/2439
https://izmir.meb.gov.tr/www/oz-bakis-ozel-egitim-ve-rehberlik-e-dergisi-2sayi/icerik/2666
: https://izmir.meb.gov.tr/www/oz-bakis-ozel-egitim-ve-rehberlik-e-dergisi-3sayi/icerik/2892
https://izmir.meb.gov.tr/www/oz-bakis-ozel-egitim-ve-rehberlik-e-dergisi-deprem-ozel-4-sayisi/icerik/3147
https://izmir.meb.gov.tr/www/oz-bakis-ozel-egitim-ve-rehberlik-e-dergisi-deprem-ozel-4-sayisi/icerik/3147
Projelerimiz
OKULUM TEMİZ Projemiz
Okulum Temiz Okul Sunumumuz
Taahütname, Formlar ve Eylem planı
Covıd-19 Öğretmen,Öğrenci,Veli Bilgilendirme Dosyaları
Okullarda Covid-19 Vaka Durumlarında Yapılacaklar
Erasmus
Project : Be a buddy not a bully
E-Twinning
Sevginin Dili: Yunus Emre
A Treasure Called Water
Geology
A Path Learning Through Art
Open Up and See
Önceki Yıllara Ait eTwinning Projelerimiz
CODEWEEK Çalışmaları
Çocuklarla Felsefe
Virtual Learning Workshops
Philosophy In The Picture eTwinning Project
Gençlik Projeleri Destek Programı
Üstün Yetenekliler için Toplum 5.0
Dosyalar
Atölyelerimiz
Düşünme Eğitimi Atölyesi
İstatistik Atölyesi
Fizik Atölyesi
Uçak Gövde ve Motor Atölyesi
Bilişim Teknolojileri Atölyesi
Dijital Tasarım ve Animasyon Atölyesi
İngilizcce Atölyesi
Müzik Atölyesi
Güvenli İnternet E-Safety
Güvenli İnternet rehberler
stratejik-e-güvenlik kurallarımız
MEB yönergeleri
MEB - Kişisel Verilerin İşlenmesi yazısı - Veli açık rıza onayı
Güvenli İnternet Kullanımı Sunumu ve Videolar
Bağlantılar
Tübitak 4004 PROJESİ -DOĞA ÖĞRETİR BİZ TASARLARIZ
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI
İZMİR/BORNOVA-Şehit Fatih Satır Bilim ve Sanat Merkezi
Ana Sayfa
>
Okul Fotoğrafları
Okul Fotoğrafları
04-12-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
22-10-2019
<<
<
1
>
>>